torsdag

Då var det torsdag igen, och denna vecka har varit ganska fullspäckad. Jobb måndag och tisdag, sen ner till Stockholm kl 5 på morgonen igår för att gå på farfars begravning, sen åka hem igen vid 2 och sedan hemma vid 7, och idag har jag varit och skrivit ännu ett prov, så nu är det bara valideringen på praktiken samt en HLRövning kvar, sen har jag gjort mitt på miroi. Gud vad skönt! :) Ett steg närmare målet vill säga.
Sen idag har jag dessutom sagt upp lägenheten, eftersom vi köpt ny lägenhet och får nycklarna den 1a december. Dessutom har jag förhandlat med BBB så vi inte behöver betala flyttavgiften på 500:- samt att vi får skicka tillbaka gamla modemet gratis och får ett nytt modem för trådlöst internet gratis, vilket känns som en väldigt stor bedrift! :)
Känns väldigt bra nu! Det är faktiskt inte så långt kvar innan vi får nycklarna, bara oktober och november, och de månaderna håller jag tummarna för att de går med rusningsfart så vi kan få nycklarna och börja dona om som vi vill :) Ska bli väldigt kul!

Nu väntar jag på att Chris snabbdusch på, just nu, 30 minuter ska vara klar så vi kan börja kolla på SATC någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0