fredag

Denna dag började inte riktigt som jag hade tänkt mig, utan istället med en försovning, men lyckades ändå bara komma 5 minuter sent imorse. Sket i frukosten hemma och gjorde istället en macka på jobbet, vilket även det gick lika bra:) Sen fick jag dessutom tillbaka mina valideringspapper från SSK idag, och blev riktigt glad att läsa vad han skrivit. Skönt att verkligen ha en "högre rang" säga att man är så uppskattad, och dessutom ha det på papper!

Efter jobbet idag gick jag ner, vad som skulle bli, en snabbis på stan, och träffade där på Frida, Linn och Hannah, så ikväll blir det Svenssons med 70-80talstema med förfest hos Sara. Ska bli riktigt roligt måste jag säga! Sen får jag väl se hur det blir imorgon, pratades förra helgen om att jag ska gå på bjudningsdans med Pelle. Har aldrig någonsin tidigare varit på nåt sånt förut. Senast jag dansade bugg var med Pelle på grönalund för typ 3 år sedan. Man får väl se hur det blir med den saken. Problemet i det hela är ju att jag skulle få biljett genom grannen under, men har inte träffat på honom på hela veckan så vet inte riktigt hur det blir med den saken.

Nu väntar lite matlagning - tacos, och sedan ska jag göra mig iordning för en tillbakablick till tiderna då jag knappt var påtänkt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Amen så snällt :D

Då kan jag snart ta bort den där irriterande saken :D

Börjar bli bra irriterad själv =P

2009-10-07 @ 06:29:31
URL: http://lindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0