fredag

Då var det fredag igen, och det har hänt en del denna vecka. Har varit och kollat på två lägenheter denna vecka, ingen av dem var bra, och imorgon ska vi åka och kolla på en till när jag är ledig på timmar från jobbet. Efter lägenhetsvisningen imorgon blir det raka spåret till mormor och morfar för att fira morfar som fyller 80 idag! :)

Igår var jag på studiebesök på fonus också, och det var rätt intressant att få veta hur de jobbar och så. Kan ju vara bra att veta i mitt jobb :)
Sen tror jag att denna stad har förvandlats till en trafikolycka. Det har varit ovanligt många på bara några dagar; en förra torsdagen här utanför oss, sen 4 st i onsdags och tror även att det var en igår också. Fan, ha lite vett på vägarna!

pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0