torsdag

Idag fick jag besked om min praktik, först av alla! :) Nanana!
Ska dit imorgonförmiddag och prata om schemat och så, så jag hoppas att det kommer gå alldeles lysande! Håller en tumme för det!

Annars dag har det inte alls hänt så mycket, var på skolan till halv 10, min sista dag i klassrum eftersom jag läser sista kursen på distans, sen hem, fikade lite te och ostmacka, sen in i duschen. Var verkligen iskallt inne, satt och frös hela förmiddagen. Sen under eftermiddagen låg jag mestadels i soffan, och självklart lyckades jag somna över en timme. Suck! Kommer bli svårt att somna ikväll tyvärr.
Har precis varit nere och grejat med tvätten, och nu håller vi på att laga mat, spaghetti och köttfärssås. Mums!

Mer roligt har jag tyvärr inte att berätta om för idag.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0