söndag

Fan, utmanad av Jennie att jag måste uppdatera. Hade jag varit dryg nu så hade jag inte skrivit nåt mer, men känner ändå att jag ska vara snäll och skriva ett par radet extra just idag.

I fredags var jag hos Sara med några tjejer till, och vi hade spelkväll. Först spelade vi Alias där jag, Emma och Fanny spelade i lag mot Sara, Anna och Malin. Och så klart så var det ju idol, så vi fick springa emellan fram och tillbaka till saras rum, eftersom hennes föräldrar hade fest med singstar i vardagsrummet.
Efter halva aliasomgången och hela idol kände vi att om det ska vara en spelkväll så måste vi byta spel, även om ingen vunnit. Nästa spel vi spelade var Så det kan låta. Jag och Emma, Fanny och Malin, Anna och Sara i lag. Den gången vann Fanny och Malin.

Tillsist spelade vi barngeni till kl 1, och av någon anledning sjöng vi konstiga låtar till vardagsrummet, och sen skrattade åt konstiga frågor hela tiden. Tror vi var rätt trötta då :)

Igår var Chris nere i Sundsvall hos Joel och såg fotbollen, så jag åkte hem till mamma och Pelle och spelade lite kort, och ni kan ju gissa vilken som vann allt? ;) - JAAAG!! :D Vilket gjorde att Pelle blev aningens sur på mig, men det får han vara :) Han fick en revanch men tog aldrig chansen till vinst, hans fel :D

PussoKram

Kommentarer
Postat av: j3nnsan

WIIIIIIIIIE!

Din blogg lever :)<3

2009-10-11 @ 13:37:15
URL: http://jmarianneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0