lördag

igår blev en otroligt rolig och spontan kväll med Anna och Sara. Började hos Anna och kollade på idol, pratade skit och drack vin. Efter idol gick vi ner till Niclas och Henke, satt där en stund, och sen gick vi ner på krogen. Tänkte först gå på svenssons, men det var nog årets största flopp, typ 4 pers där som satt vid ett bord, sen tomt. pinsamt! istället gick vi in på Gennys, och jag tror att alla hade hittat dit istället. Mycket folk, och vi blev kvar där tills stängning.

Ikväll blir det Halloweenfest med maskerad. Har inte en aning vad jag ska vara för nåt, och jag tror inte att jag kommer gå in särskilt stenhårt för det där med utklädnad, men nåt lite roligt kanske man kan komma på? :)

Var sjukanmäld från jobbet igår och torsdag. Var och tog svininfluensavaccinet i onsdags och blev jättekonstig. Muskel- och ledvärk, feberskänslor och ont i armen nåt åt det jävliga. Var rätt pigg igår, och hade endast ont i armen, och idag känner jag knappt ens av armen. Skönt att det gått över!
På måndag börjar jag min praktik, och jag håller en tumme att det ska gå bra. Satt och pluggade lite igår eftermiddag så jag inte skulle ha så mycket av kursen kvar under praktiken. Jag måste ju vara förberedd? Förhoppningsvis kommer det gå utan anmärkningar. Känner mig lite lätt nervös inför praktiken, eftersom jag är helt nybörjare inom ämnet utvecklingsstörning, men förhoppningsvis går det prima:)

Nej, nu ska jag fundera på om det är aktuellt med utklädnad:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vågar man fråga vilken utstyrsel det blev? :)

2009-11-05 @ 15:45:53
URL: http://lindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0