måndag

Andra praktikveckan är nu påbörjad, förra veckan gick lysande! Inte hade jag nåt att vara orolig för inte.. Var nog mest nervositeten om att komma till ett nytt ställe och inte veta vad som väntade, men visade sig att det inte var nåt allvarligt, känns bra!
Imorgon blir det praktik på kvällen, och då ska jag följa med och bowla! Det kommer bli kul!

Annars har jag varit ledig i helgen, och lika bra var väl det.. Blev tvärförkyld i fredags med snuva och ont i halsen, så det har varit en lugn helg med massa vila, väldigt bra! Idag är det bara snuvan kvar, och den håller på att driva mig till vansinne!

Nej, nu har jag inte riktigt tid att sitta och döskriva.. dags för kompletteringar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, okej, men det gjorde nog ingenting :D

2009-11-09 @ 15:00:10
URL: http://lindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0