20091126

Hipp hipp hurra för min älskling idag!
Väckte honom imorse med lite skönsång, inte för att jag tror att det är det ultimata sättet att vakna till min sköna stämma, men man kan ju alltid hoppas.
Kom hem för över en timme sen, och inte tusan har jag gjort någon nytta inte! Inte diskat, inte duschat, inte dammsugat. Herregud. Kommer bli stressigt med tanke på att Micke och Malin kommer hit om ca 2 timmar, och då ska maten vara på bordet och tårtan ska vara klar i kylen.
Nejdu, bäst att lägga på ett kol eller två!

Kommentarer
Postat av: jennsan

Hihi, va bbjaa =D Hujju... helsa din apja jatis på födelsedagjen :)

2009-11-26 @ 16:43:05
URL: http://jmarianneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0