20091126 - del 2

Nu är vi ensamma igen, och trots att klockan bara är knappt halv 10 känns det som om dagen varit väldigt lång. Sprungit runt som en galning fram tills 6 när det var dags för middag, för att därefter ligga halvdöd i en av datastolarna bredvid soffan eftersom den var fullsmockad med folk ända ut i kanterna.

Imorgon blir det ledig dag, och har egentligen inte en aning om vad jag ska hitta på. Blir förmodligen samma som varje ledig dag att jag tar en rejäl sovmorgon för att sedan sitta i morgonrocken näst intill hela dagen, kolla på Grey's och sedan känna när klockan börjar till att bli sent att jag fortfarande inte skrivit mina sista uppgifter till skolan.
Tror jag ska ringa och skälla lite på MiROi imorgon också, börjar bli riktigt less nu på att saker och ting aldrig blir av.

Nej, nu avslutar jag för idag och ska börja kolla på Planet Earth som jag gav till Chris i present idag. Är för tillfället massa pingviner i -70 graders kyla som står som några fån. Visste ni att det är mörkt på syd(?)polen ända tills mars? Med andra ord hela vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0