20091125

Onsdag. Känns som om det kommer bli en lång, men händelserik dag idag. Sitter fortfarande i morgonrocken, och ska väl snart klä på mig för att börja röja här hemma. Sovrummet ser ut som rummet gud glömde, och det ligger kläder och saker nästintill överallt. Känns jobbigt att ta tag i.
Sen om ca en timme ska jag gå bort till jobbet för att gå på ett möte, och efter mötet är slut, ca 15, så är jag ledig igen en timme innan jag börjar jobba 1615.

Imorgon fyller älsklingen år, så imorgon blir det middagsgäster i form av Chris äldsta bror med familj, och sedan kommer svärföräldrarna, ev. Chris morfar Gunnar (som jag inte hört nåt om), och mamma (eventuellt Pelle pch Per också om de inte skulle bowla).

Påtal om bowling så var jag och bowlade igår med praktiken, för tredje gången på 4 veckor, och igår var den bästa omgången hittills spelad. Hela praktikkvällen igår bestod egentligen av skratt och massa tokigheter, och igår var sista gången jag gick med Fredde, och vi kom båda på det innan vi skulle gå hem igår. Kändes lite sorgligt just för att han och jag verkligen kan prata om nästintill allt, och det har varit så bra att gå med honom. Har ju gått med flera andra också, och denna praktik ångrar jag inte för fem öre att jag gjorde, för det har varit så otroligt roligt! Nu håller jag tummarna för att jag kommer in på sjuksköterska efter jul, för då kan jag börja jobba extra där uppe också på timanställning eftersom jag i så fall tar tjänstledigt 100% och inte kommer jobba på schema då. Saknar faktiskt timanställningen lite, eftersom man har mer frihet till att säga om man inte vill/kan jobba.

Nej, nu har jag tjatat på alldeles för länge. Dags att klä sig och sedan ta fram spaden och börja röja här hemma.

Kommentarer
Postat av: j3nnsan

Hahahhaha skja du gjeva med en spade? Huj jik dä? :)

2009-11-25 @ 15:30:26
URL: http://jmarianneh.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack för kommentaren. Jag tycker att det var roligt att ha dig uppe hos oss, trots att vi inte gick tillsammans något. Jag instämmer i det du skrivit i inlägget, det var ett riktigt kul pass i tisdags =) Hoppas Du kommer och jobbar hos oss framöver, tror att både "grabbarna" och personalen tycker att det funkat bra... Ha de / M



2009-11-26 @ 16:41:24
URL: http://hansmikael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0