tisdag

Ja, mamma, taklampan måste flyttas, har bara inte kommit så långt än ;p

Nyss hemkommen från jobbet, och det gick förvånadsvärt bra att jobba idag, vet inte alls vad det var. Allt flöt på precis som det skulle, och kände verkligen idag att jag faktiskt är väldigt bra på mitt jobb.

Igår var vi hos Kent och Yvonne och kollade på hockeyn, och vi rensade ur en stor kartong med Chris saker, och hittade massa bilder på honom från när han var liten, och snäppet äldre än så. Väldigt trevligt :)
Åkte hem innan matchen var slut, för de skulle visst spela 3 förlängningsperioder innan de kände för att avgöra, och så länge orkade vi inte kolla =)

Ikväll är det träning, vilket jag ser fram emot. Äntligen har vi egen träning och det känns väldigt bra. Känner mig rätt less på att ha gemensam träning med flaggen nu och vara fröken till dem. Det är jag redan på måndagar, och det känns som om det blir snäppet för mycket att lära en hel drös till program.

Sitter just nu och kollar på katten som nosar på alla sladdar under databordet. Fråga mig inte varför hon gör det -.-

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0