måndag

Ny vecka igen. Känns väldigt skönt måste jag säga! Veckan är fylld som vanligt, och vet faktiskt inte hur jag ska hinna med mig i det hela. Jobbat idag, ledig imorgon, sen jobbar jag ons-tors-fre-lör denna vecka, sen blir det klippning av emma, träningar både måndag och tisdag med paraden, och så ska vi träna må-ons-fre också.. och dessutom är ett besök till farmor inplanerat på torsdag :p Mycket ska göras, så det gäller att planera tiden nu ordentligt :)

Och just ja! Har inte berättat att vi nu har köpt ny soffa.. Tyvärr är det en leveranstid på 6-7 veckor, men det är klart och betalt :)
Det här känns som ett ganska meningslöst inlägg, så jag slutar nu hejdå! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0