tisdag

nyss utkommen ur duschen, och älsk kommer och hämtar mig om typ en kvart så ska vi gå och kolla på en lägenhet =) håller verkligen tummarna på att den här ska vara bra så vi slipper bo här mer.. är så otroligt less på att avloppet inte ordnas, jag är less på det mesta med den här lägenheten.. som att den är så liten, fast den inte är det på papper.. den är felplanerad och vi går på varandra hela tiden..jag hoppas verkligen att den här är bra..

ivf.. ikväll är det drill jennie! för det är som sagt tisdag! =)

nej, nu ska jag göra mig klar tills han kommer och hämtar mig :)
pussokram

Kommentarer
Postat av: jennsan

mehehe,jag vet! sedan har jag kommit ihåg hårfärgen:D +poäng till mig!!!

2009-01-20 @ 12:41:52
URL: http://mariannejennie.blogg.se/
Postat av: Frida

Ooh, var ligger denna lägenhet då?:)

2009-01-20 @ 15:28:27
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0