söndagkväll

Igår var vi i birsta och handlade lite till hallen, blev lite ändrade planer då vi hann måla helt klart under fredagkväll, så igår blev det birsta. Fick tag i byråerna vi skulle ha, sen också fick jag en sån där väggsticker också! :) Tyvärr har jag inga bilder på hur hallen såg ut före, utan ni får nöja er med efterbilder :)

  

Första bilden är tagen sett från när man kommer in, och den andra från vardagsrummet mot hallen. Blev en riktigt stor skillnad, och jag är supernöjd! :) Är inte riktigt klart än, då vi inte har någon spegel ovanför elementet och lampa på byrån, men ändå bra, eller hur?

Efter birstaturen igår åkte vi hem till Chris föräldrar eftersom jag skulle klippa Kent. Efter det åkte vi till mamma och Pelle för att äta födelsedagsmiddag. Bjöds på god mat och dricka, trevligt sällskap och spelet Sybarit (livsnjutare betyder det) Låter bilderna tala för sig själva.



Mamma och födelsedagsbarnet (Ja, han är fortfarande som ett barn)


   
 

Sybaritspelet, Chris och Marie (förmodligen var det någon fråga han skrattade åt) och självklart en cpbild på Sara!

Ja, det där får avsluta min helg.
Tack och adjö!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jäklar vad snyggt det blev! Där kan man prata om uppfräschning :)

2009-01-25 @ 23:14:25
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Helene

Va fint det vart! Riktigt snyggt med väggdekoren :D

2009-02-11 @ 12:44:30
URL: http://modig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0