onsdag

en vecka har gått, och tiden går jäkligt fort! förutom på jobbet idag.. fanns nästan inget att göra från halv 11 till strax före 2, så jag, sandra och jennili praktiskt taget satt hela tiden.. flyttade oss väl mellan olika platser men satt ändå nästan hela tiden ;p kändes jäkligt dumt, men när det inte finns något att göra, vad gör man? ;p

och nu har jag fått kurserna till undersköterskeutbildningen också, så håller på att ragga tag i böckerna så jag kan börja ordentligt :) verkar som jag fått tag på den ena, och den är i sundsvall dessutom, så då är det ju bara att åka ner och hämta den, så det verkar praktiskt och bra =) sen är den andra här i stan, men där har jag inte fått något svar, så frågan är ju hur det blir med den.. förhoppningsvis kollar hon mailen snart så det borde vara under kontroll :)

ikväll har jag faktiskt inte gjort ett skit heller känns det som.. när jag kom hem från jobbet var jag mest bara trött och hungrig. hade inte direkt ork till att sysselsätta mig något ;p

fick höra på jobbet idag förresten att det varit någon dokumentär om siamesiska tvillingar som satt ihop i hela kroppen.. det var som en vanlig människa fast med 2 huvuden, två hjärnor och så.. och det skumma var att det ena huvudet hade kontroll för den högra delen och den andra för den vänstra.. blev en jäkla diskussion om allt från när de körde bil, ja de hade körkort.. varsitt!! till när de skulle ha sex, och kom fram till en jäkla massa teorier om hur det skulle vara, hur den ena kunde styra den andra utan att ha kontroll på den "personens" kropp och så.. sen kom de in på programmet som visade folk som opererade saker innanför huden och så.. typ som horn och såna saker. blee..

har precis klippt chris nu (igen) så nu blir det väl inte förrän i februari förrän han börjar gnälla igen på att håret är långt ;p men det är väl sånt man får ta =)

idag har jag dessutom fyllt i min ansökan till facket och akassan, så nu är det bara en liten sak som ska fyllas i och sen ska det postas iväg så jag kan vara med jag också ;p

nu är jag skrivless. hejdå

Kommentarer
Postat av: jennsan

BRAAAAAAA MALIN!

2009-01-15 @ 12:56:04
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0