gott nytt 2009

Nytt år, och nya möjligheter som det kallas.
Gårdagen var lyckad måste jag säga! Som tur var löste det sig med vart vi kunde vara, så det blev väldigt bra! Kvällen bjöd på god mat, gott sällskap, singstar och frågesport. Himla roligt måste jag säga! Och självklart blev det pussar med älsk på tolvslaget! Var ner till en stuga i närheten där några grannar höll på att elda upp en julbock eller nåt sånt precis innan 12slaget. Därefter var det bestämt att vi skulle klappa och hoppa in det nya året. Det var väl en liten annorlunda ritual, men det var ganska roligt måste jag säga! Där efter kom det fram gubbar och skulle krama om en.
Både jag och Chris var rätt slut vid den tiden.. mest jag tror jag :p Men det tror jag beror på att jag jobbade på morgonen och inte sovit så bra men det är smällar man får ta ;) Så efter att bocken brunnit gick vi tillbaka upp till Fridas stuga så jag fick byta om. Vi packade in det vi inte orkade dra med oss i bilen och sen började vi traska hemåt och en och en halv timme senare var vi hemma varma och kalla. Näsan brände för den blev chockvarm när den kom inomhus och benen kliade nåt så fasligt eftersom de var så kalla. Men det var inte så farligt ändå.. Vi kom ju hem och sov gott hemma och det kände jag mest var huvudsaken :) Passade även på att knäppa lite kort igår, så tänkte vara snäll och visa hur jag spenderade min nyårsafton!

Börjar med en bild på värden Frida och Sara :)

   

Trevligt sällskap på andra sidan bordet :)



Avslutar det hela med en bild på eldsvådan.

Tack för en trevlig kväll, nu ska jag åka och köpa karra :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch vilken hemsk bild!! :p Tog ni er ut och hämtade bilen igår? :)

2009-01-02 @ 14:46:06
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaaa, ni är ju för roliga ;p Ja men jag sa väl att det var typ 7 km? :p Hahaahaaha!

2009-01-07 @ 11:58:22
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0