20091201 - Del 2

Nu har vi fått nycklarna, och jag har varit i lägenheten hela kvällen och rivit tapeter när Chris har varit på jobbet. Nu är snart alla tapeter borta, bara litegrann kvar i hallen som ska bort, sen ska jag börja slipa väggarna imorgon. Vi ska passa på att imorgon gå på Fresks och välja tapeter så det är klart så vi förhoppningsvis kan börja tapetsera i helgen när vi båda är lediga. Sen ska vi beställa golv och så också, men det tar vi efter att vi ordnat färdigt med väggarna. Är så himla spänd och exalterad nu på hur det kommer bli med lägenheten nu, så jag kan knappt bärga mig!

Imorgonförmiddag ska jag gå och klippa mig, och efter det är det tänkt att vi ska kolla ut tapeterna. Tänk om vi står där med världens beslutsångest och inte kan välja?! Det finns ju så himla många olika att välja mellan, men vi har väl en någorlunda vision om hur det ska se ut.

Nej, nu ska jag göra mig klar för sängen och gå och lägga mig och kolla på dh eller nåt sånt trevligt :)
Förhoppningsvis kommer lite bilder inom kort när vi börjat få till det här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0