onsdag

Jag fick av någon anledning ett litet sug efter att börja blogga igen, så vi får väl se hur länge det håller denna gång :) Har hänt så mycket sen jag slutade skriva, så vet knappt vart jag ska börja.
I allafall så har jag skrivit prov i medicinsk grundkurs, så nu är jag klar med den kursen och provet kändes väldigt bra. Men i övrigt så känns det som att det enda jag gör är att jobba eller plugga. Tycker jag inte gör så mycket annat. Inte på veckorna i alla fall.
Det har varit lite mer festligheter på helgerna nu senaste tiden också, men det blir det ju automatiskt när det är sommar känns det som. Tråkigt är det dock att jag och Chris har jobbat om varandras helger hela tiden, så när jag varit ledig har han jobbat och tvärtom, men nu till helgen är första helgen vi är ledig tillsammans, och det känns väldigt roligt :)

Ikväll ska jag åka Ådalen III med jobbet, vilket jag ser fram emot. Tycker inte alls om att vara ute på haven egentligen, är en gnutta vattenrädd när jag åker små båtar, men större båtar tycker jag inte alls är något problem. Av någon anledning känner jag mig säkrare på en sådan, så ikväll ska det bli kul.

Men nu känner jag att böckerna ligger bredvid mig och skriker efter att bli lästa, så det är väl bara att sätta igång.
Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen kan jag läsa lite skriverier från dig :)

2009-08-20 @ 17:11:26
URL: http://lindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0