måndag

ja jennie, jag dissar telias datorer i hopp om att min nya som jag ska hämta ut imorgon är bäst :)

Idag blev det mycket längre arbetsdag än vad som var tänkt. Skulle slutat 1345, men kom inte ifrån jobbet förrän 1530, eftersom det var personalmöte. Får ju extralön, så det är ju inget jag ska klaga på.
Sen när jag slutat åkte jag och hämtade Chris och vi åkte och kollade på en lägenhet på krokvägen, som vi dessutom alldeles nyss lagt ett bud på. Spännande! :) Får se hur det går med det.

Ska ta och äta lite snabbt nu så ska jag ner till Lena sedan och planera den kommande drillhösten.

Kommentarer
Postat av: j3nnsan

VAR DET BREVID MORMOR OCH MORFAR? =D LEEEEEEEEER

... du vet väl att jag måste läman in min dator så jag blir datalös nu? :( =vart tar din gamal vägen? hihiih!!!

2009-08-26 @ 16:21:18
URL: http://jmarianneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0