fredagnatt

Nu sitter jag hemma hos Jennie i sundsvall med hennes mammas dator, som klickar onormalt mycket om man rör vid den.. känns inte alltför bra om jag ska vara ärlig. blip blip blip BANG! känns det som ungefär?

Vi har varit på bio ikväll och sett baksmällan, en helt okej film vid ett halvtaskigt och halvtrött humör. Halvtrött eftersom man har mycket sämre humor då, vilket gör att filmen blir ännu roligare. Och grymt sköna stolar var det i salongen också måste jag säga, även om det var i typ den minsta salongen med typ 57 platser eller nåt sånt, men det var rätt nice ändå :)

Egentligen skulle det vara väldigt skönt att gå och lägga sig nu, eftersom det har varit en riktigt lång dag idag. Varit uppe sen kl 6, var på jobbet där nästan allt hände på en och samma gång, och sen hem och lägga sig på soffan för att sedan laga middag, duscha och sedan åka hit ner till sundsvall. Chris är hos en kompis här nere ikväll, och jag väntar på att han ska ringa och böna om att han vill hem och sova så jag också kan åka hem. Fick agera chaufför ikväll, vilket jag kände att jag kunde ställa upp på, snäll flickvän som jag är :)

Nu blir det till att vara lite mer social här, även om det ser ut som jag och Jennie har någon form av segbullelan där vi sitter med varsin dator i knät framför tvn.
PussoKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, dissa telias datorer :D

2009-08-23 @ 15:50:28
Postat av: j3nnsan

Hahah, dissa telias datorer :D

2009-08-23 @ 15:50:51
URL: http://jmarianneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0