tisdag

Ännu en ledig dag, och fortfarande inte alls nå bra väder. Vad ledsen jag blir! Men har ivf fått massa saker gjorda här idag, och det känns bra. Var på Erikshjälpen och lämnade av de två tvmöblerna vi hade liggande här, så nu är det lite mindre saker som dräller omkring här. Sen passade vi även på att gå in dit och kolla om de hade nåt intressant, men kände mig inte riktigt på nåt second-hand shoppinghumör idag, så det blev ingen affär.
Efter det åkte Chris och köpte nya sommardäck till bilen på däckpiraten, så då gick jag och Yvonne in på lagerboden under tiden, som ligger vägg i vägg :) Men där blev det inte heller några fynd.. Fick så ont i huvudet av att gå in där, alldeles inrökt och dålig ventilering, så det var som rena befrielsen för lungorna att komma ut!

Nu har jag precis varit duktig och diskat, och snart är det dags för träning. Skulle träna med drill och flagg idag och synka oss med hur vi ska gå in och så när vi gör olika program.. Och Jennie den svikaren kommer inte! :(

Ne, nu ska jag trycka ner några fler godisar i magen, och sen ska jag fara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0