måndagkväll

Ojoj, det här är lite olikt mig att skriva två inlägg samma dag, men fick en olustig känsla av skrivlust, så då var det bara att sätta sig att skriva!
Har precis kommit hem efter att ha varit och tränat och sitter här och myser i min morgonrock och ska snart hoppa in i duschen. Blev en rätt lugn träning idag med 20 min på trampmaskinen bara, och det gick förvånadsvärt lätt.. Men det kan ju också ha att göra med att jag läste skvallertidning samtidigt, så tiden gick rätt fort :) Måste köpa en ny tidning nu tills jag ska träna på onsdag igen.

Imorgon är jag också ledig, så hoppas att det är lite bättre väder då, men med min tur kommer det inte bli bra väder förrän på typ torsdag, bara för att jobbar då.. Imorgon ska vi ivf ner till Erikshjälpen och lämna lite grejor, gamla tvbänken som vi hade förut samt en tvbänk som vi köpt fel storlek av. Hoppas att de blir glada :) Tänkte gå in samtidigt och kolla vad de har för saker där.. Har bara lämnat massa saker, men har ingen aning om vad de har för nåt där, så det kanske är på tiden att jag kollar in utbudet nu :)

Ne, nu ska jag renskriva lite drillprogram och skicka till Jennie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0