måndag

Åh, vad ledsen jag blir! Bara för att jag har jobbat hela helgen och vädret har varit strålande och jag inte kunnat utnyttja det så ska det såklart vara pissväder när jag för en gångs skull är ledig! Det är så deprimerande.

Sitter just nu redo för att gå till Komvux och min andra valideringsträff. Efter den så har jag bara en uppgift kvar, sen så ska kursen förhoppningsvis vara klar, vilket känns otroligt skönt!
Igår var jag och Chris på vägg-i-vägg och åt buffe, eftersom det var välkomstfest för mitt kusinbarn som föddes i februari. En riktigt liten sötnos!

Och den här veckan kommer förhoppningsvis mina kläder jag beställde i slutet av förra veckan! :) Hoppas att det går fort! Har ju beställt lite sommarkläder, så då kan jag åtminstone drömma om att det är sommar :D

Nej, nu ska jag kila ut i regnet ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0