still awake

och vad har jag då gjort vaken tills nu (helt själv hemma)? jo förstår ni, jag har varit pluggnörd och räknat matte sen jag skrev sist, och det är väl sisådär 2 timmar sen. känner mig väldigt duktig, och börjar nu förstå mer och mer av mattec =) Hoppas nu bara att jag förstår lika mycket av de andra ämnena, men det borde inte vara så svårt (matte är ju trots allt stor del i både kemi och fysik, så hoppas det kan hjälpa) :D

puss och kram, skulle bara visa att jag fortfarande lever :D

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

alltså malin, jag har faktiskt skrivit i min blogg igen! men INGEN kommentar. FJÄRT:(

2008-09-20 @ 11:12:11
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0