onsdag

usch vad jag inte tycker om att vara vaken såhär tidigt. men det är bra att jag börjar vända tillbaka dygnet lite nu eftersom jag ska jobba snart igen ( inte idag, men en kommande ;p )
var ivf på sjukhuset (det som är kvar av det) och tog bort min pstav (av både den ena och andra anledningen) så nu ska jag börja med minipiller istället igen =) känns ganska bra tror jag =) men nu  är jag ivf fint omplåstrad med en gasbinda runt armen.. trodde jag bara skulle få ett vanligt plåster, men icke ;p

eftersom jag är uppe denhär tiden idag (vilket jag sällan frivilligt är) tror jag faktiskt att jag ska passa på att plugga lite, nu när jag har nästan all tid i världen ;p

pussochkram!

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

vadå bränner upp! :O FY BUBBLAN :(

2008-09-24 @ 20:25:07
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0