onsdag

nu har jag faktiskt varit ltie inaktiv på uppdatering måste jag tyvärr erkänna.. kan ju göra er avunsjuka och skryta lite med att jag vann över 600:- på bingo igår, och de åkte direkt in på kontot =) man måste ju vara LITE sparsam, eller vad säger ni? =)

det kändes väldigt skönt att sova ut idag måste jag säga! =) somnade vid halv 12 igår, och chris väckte mig vid halv 12 idag när han kom hem på lunch =) behövde verkligen sova ut kände jag =) nu ska jag inte upp tidigt förrän på lördag :) sen ska jag skjutsa ner kent och yvonne på midlanda på fredag, men det var inte förrän vid 9tiden på morgonen, så förhoppningsvis kommer jag upp då :) men det ska nog gå bra tror jag :D

nu ska jag plugga lite tänkte jag =) måste ju komma igång lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0