ny vecka - mer timjagning

måndag, och jag har gjort veckans första 6 timmar på jobbet =) sen blir det 8 timmar på onsdag på ängecenter där jag inte varit på aslänge (början av juni), sen torsdag blir det 8,5 timmar och på fredag blir det 8.. så 30 timmar den här veckan.. blir ganska lugnt med andra ord ;p är ju som alla vet van att jobba ca 10 timmar mer, men det ska bli skönt med en "lugn" vecka=) måste försöka plugga lite också tror jag. men det kan jag göra imorgon när tvättmaskinerna rullar och efter att jag har KLIPPT MITT HÅR!! har inte klippt mig på säkert 3 månader och är grymt långhårig nu, så ska bli skönt att bli av med burret =)
ikväll börjar drillen också så då blir det som 3 timmars jobb till =) det sitter ju inte helt fel måste jag säga =) hade nästan glömt bort det, så när jag åkte hem från jobbet idag åkte jag in på brännaskolan och hämtade ut en till nyckel och nyckelkort =) det var ju tur att jag kom ihåg det =)
ska bli kul att träffa de nya drillisarna och ha en liten genomgång med dem ikväll.. sen kommer jag få pengar av de andra drillisarna så jag kan köpa deras drillstavar =)
sen mellan 19 och 20 har jag nybörjarflaggisarna så de ska få sina flaggor och sen ska jag börja tukta dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0