måndag

sitter här och lyssnar på tvn i bakgrunden.. ont i huvudet för att jag har sovit så konstigt de senaste dagarna.. blir så när jag jobbar natt lite hit och dit, vänder på dygnen osv.. men de senaste två nätterna har jag åtminstonne gjort något bra när jag inte kunnat sova =) jag har faktiskt pluggat, och det har gjort att jag kunnat somnat lite tidigare än om jag bara suttit och häckat framför tvn, så jag känner mig stolt =) har nästan gjort klart första delen av alla inlämningsuppgifter nu, och de ska vara klara tills i slutet på månaden, så har fortfarande drygt 2 veckor på mig, vilket känns bra! :)

klev upp vid 1 idag tror jag.. illa! måste skärpa mig lite nu, eftersom jag ska jobba igen imorgon, och då börjar jag 1.. känns nästan som att jag måste ställa väckaren :S tyvärr så missar jag träningen imorgonkväll då.. måste ringa och prata med katarina om det.. kunde inte säga nej från hemtjänsten nu eftersom jag inte jobbat där någonting på hela månaden ungefär.. så måste tacka ja ibland också.. tror jag ska ta och räkna hur många timmar jag är uppe i den här månaden sen också.. är alltid bra att veta =) och nu är det bara 1vecka och 2 dagar tills jag får min, förhoppningsvis, jättelön =)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0