mammamia!

egentligen talar nog rubriken för sig själv, men kan ju ändå berätta att jag för en gångs skull var på bio och såg mamma mia! vi var nästan alla tjejer där, emma, elin, anna, carro, hannah jag och sara :) bara frippa som saknades :/

så nu har jag tryckt i mig en mellanpopcorn och en halvliters trocka, så nu mår jag braa =) förutom att jag är på sämst humör, och har varit hela dagen.. har bara varit ledsen och grinat och skrattat om vart annat.. tror att det har att göra med att jag tog ut staven idag, och det går ut över mina flödande hormoner (jag måste ju låta smart och kunnig ibland också) nu ska jag nog göra mig klar för att gå och lägga mig.. kolla lite på csi och sen somna som en stock! bara det inte är någon i sängen som ska leta efter en handske inatt så går det nog bra ;)

imorgon är jag också ledig.. känns nästan ofattbart att jag inte jobbat sen lördagsnatt.. har inte varit såhär långledig sen jag var i norge.. inte för att det var mycket ledighet där heller.. men så länge sen är det.. sen ska jag jobba på fredag, sen är det konserter hela helgen för bilkåristerna som har sina högtidsdagar här i stan.. så får vi se hur det går =) förhoppningsvis går det bra =)

jag saknar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

Haha va snäll du är då! ;o jag ska faktiskt dit snart... om jag anmäler mig sjuk på lördag vet du orsaken ;)

2008-09-25 @ 09:40:57
URL: http://mariannejennie.blogg.se/
Postat av: Anneli

jag var faktiskt också för ovanlighetens skull på bio idag med mami o såg mamma mia =D den var ju grym!=D

2008-09-27 @ 19:38:09
URL: http://aannelii.blogg.se/
Postat av: Luran

Nee för jag saknades väl inte då ^^

2008-10-02 @ 11:31:06
URL: http://fannysvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0