lördagmorgon

nu är jag nästan precis hemkommen från jobbet. första natten jag jobbar som jag inte sovit ens en liten blund, utan jag och stefan har hållt låda hela natten :p och fort har det gått också, och vi har inte haft särskillt mycket att göra, vilket var väldigt skönt. natten godkänd!

kände att jag behövde sätta mig ner en stund och varva ner lite innan jag går och lägger mig, annars har jag hela huvudet kvar på jobbet och alla tankar snurrar runt det så kan jag inte sova. har varit så varje morgon jag kommit hem såhär. men jag har kunnat somna efter att chris har klivit upp och åkt på jobbet, men det blir det inget av idag. för idag = lördag = chris är ledig! :p hoppas jag kommer somna relativt fort ändå snart ;p känner att ögonen börjar hänga lite väl mycket nu.. men sk hålla mig vaken en pyttestund till ;p pressa ut den sista energin genom fingrarna in i datorn. har inget bättre att göra av med energi på tror jag.. skulle ifs kunna äta nåt, men då kommer jag garanterat inte att somna, så lägger mig med fastande mage och nyborstade tänder så är jag fit for sleep sen :)

blev pussad på armen inatt av en gubbe som tyckte jag var så varm och go :p han var inte lika mysig så tvättade av mig hans nattsaliv direkt :D

godmorgon, nu är det min tur att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0