förkylningstider?

måste bara uppmärksamma att jennie nu börjar bli frisk. grattis!

och på tal om att vara frisk har jag faktiskt hittills klarat mig undan den ena förkylningen efter den andra.. var flera månader sen jag var förkyld senast, och jag har inte planerat att sjukna ner heller.. peppar peppar ta i trä!
nu är det ivf lördag igen, som jag skrev inatt, och jag kunde inte sova igår.. men det var väl lika bra det eftersom jag ska jobba inatt. somnade någon gång vid halv 5, sen väckte chris mig innan han åkte på jobbet (halv 10) och så här få timmars sömn har jag nog inte fått sen.. någon gång i våras/vintras när jag fortfarande gick i skolan..
nejdu, det blir en powernap i eftermiddag/kväll så jag orkar med att jobba.. har varit så duktig nu på jobbet de senaste 2 nätterna jag jobbat att jag inte somnat en enda gång.. huvudsaken är väl att man sysselsätter sig så går det bra.. blir hopplöst när man väl lägger sig på soffan mellan larmen :p blir otroligt seg i hela kroppen.

ibland kan jag tänka när jag jobbar natt "jag skulle också vilja sova gott på natten och inte vara vaken", men då kommer jag att tänka på att jag trots allt får sova när jag kommer hem, och då blir jag nästan piggare=)


btw.. solen skiner idag. den skiner in genom mitt köksfönster och bländar mig :(


Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

Nu svara jag ju!! :D Btw så har jag kirrat en tid nu hos Sax&Kam så du slipper mitt tjat om håret, bra va? :D Sedan ska jag ge dig en komplimang och säga att, Malin du är snäll!:) hihi

2008-09-20 @ 15:36:18
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0