19:52

om ungefär en timme sitter jag på jobbet och får rapport från kvällsarbetarna :) ska bli rätt skönt att få jobba =) har ju varit helledig hela dagen, så känns lite skumt ;p

idag har jag ivf börjat plugga lite eftersom jag nu har alla böcker jag behöver =) började med matten för kände att det var det jag kände mig mest borta på.. och sant. saker som jag tyckte var jättelätta när jag läste på gymnasiet är nu helt bortpoffade, och jag måste börja om helt på nytt känns det som.. det får komma med tiden :) brukar ju göra det =) när man kommer ihåg en sak brukar ett par saker komma med på köpet, så det är bra!

nu ska jag lägga mig i soffan med gull och kolla på idol med den nya juryn =) hoppas de är lika bra som den förra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0