Vad är klockan egentligen?

Chris unnade mig att sova extra länge idag när jag kommit hem från jobbet, så han väckte mig nog inte förrän runt 5 idag, så nu är min dygnsrytm helt väck! känns ungefär som om klockan skulle kunna vara 6 på kvällen nu, om jag sovit som jag skulle, istället för att den skulle vara 0410 :p men det är smällar man får ta ;p

sitter och hoppas på att de ringer från Boom imorgon och att vårat nya soffbord kommer idag så vi kan åka och hämta det.. köpte det för över en vecka sen och det har fortfarande inte kommit, så börjar känna mig smått less på det där nu :7
i så fall ska jag se till så att jag kan handla lite också =) ska in på simons isf och köpa mer hårfärg, eftersom jag nästan inte har någon kvar, sen ska jag gå och köpa fler på chinos som jag kan jobba i. finns verkligen inga skönare byxor, och "proffessionella" arbetskläder för vård och omsorg är faktiskt ganska dyra. då kan jag istället köpa privat från någon helt annanstans och ha massa pengar kvar! me like!

Ja, tro vad jag ska hitta på nu då? finns ju inte direkt något att göra här nu.. ingen online eller nåt överhuvudtaget ;p

har suttit och pluggat i 4,5 timme nu inatt så har ingen lust att göra det mer nu.. har kommit igång med del2 på alla ämnen, så känns inte som om jag behöver ha vidare bråttom med det mer nu :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0