tisdagskvällen är kommen

mörkret faller in tidigare och tidigare på kvällen, och jag blir då näst intill en livsfara i trafiken eftersom jag knappt ser ut genom rutorna. chris måste ta bort toningen snart, annars kan han inte skylla på mig om någon kör in i mig eller tvärt om :( ska tvinga honom! hota, utpressa!

hade ivf träningen för lena ikväll, och det gick rätt bra! alla kunde redan danserna och nästan alla utom typ 5 kom försent. satt mest och pratade hela tiden bara ;p jennie gjorde sitt bästa för att tracka mig för olika saker, men jag lyckades alltid förstöra det för henne, så hon vart lite putt :D moahaha!

annars har jag inte gjort nått alls på hela dagen känns det som.. gick ju ifs och la mig vid halv 9 imorse eftersom jag jobbade inatt :p satt inne på demensen där det spökade hela natten :( dörrar som knarrade utan att någon var där, lampor som tändes, fönster som skallrade :( läskigt! :(

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge!

2008-10-08 @ 08:14:12
URL: http://mariannejennie.blogg.se/
Postat av: Frida

skicka länken :)

2008-10-10 @ 08:52:10
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0