Tidig/sen söndagsmorgon

ja, det beror helt på vilket håll man ser det ifrån.. och jag behöver ju inte upplysa alla vad jag gjort inatt, för det är nog ganska självklart om jag är vaken vid den här tiden ;p
blev en väldigt hektisk morgon måste jag säga! toabesök, kärlkramp och gubbar som ligger med huvudet på golvet och fötterna i sängen. hann knappt med oss sista timmen (hade varit kolugnt hela natten) så hann inte låsa upp hissarna så där stod morgonpersonalen med hjärtklappning och panik instängd i en hiss, hade inte plockat undan eller diskat upp efter oss, hann inte med att få kaffet klart till morgonen. nej usch. fy för när allt kommer på samma gång :@
men nu är jag ivf hemma igen och det känns skönt! men blev lite orolig när jag åkte för bilen tyckte att den behövde kylarvätska DIRKET! hade ingen i bilen (såvitt jag vet) så ringde till chris och hörde mig för.. men han var ju halvsovande-dvala-död så jag fick inte mer till svar än "kom hem". men tänkte att bilen var så jäkla kall nu ändå så låg och pensionärskörde i 25 hela vägen hem för att motorn inte skulle bli för varm. skiter i växthuseffekten en sån gång. hellre att den tar lite skada än att hela bilen håller på att brinna upp, eller vad säger ni? ;p

känner mig jättehungrig, men inte sugen på någonting. har borstat tänderna också så blir inte så gott att äta nåt nu heller.. ska sitta här och varva ner en stund innan jag går och lägger mig med söte :) men det kommer väl bli en trött, varm tung klump att försöka dela säng med :p men vad gör man inte? ;)

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp allt bra?

2008-10-05 @ 07:50:25
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ MALIN!

2008-10-05 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0