onsdagskväll

idag skulle jag ha varit på möte med en som heter anita på lärocentrum, eftersom jag funderar på att validera kursen vård och omsorg till våren och efter det klassas som undersköterska. hon ska vara på campus mellan 12.30 och 14.00, och när jag kommer dit vid halv 2 är hon inte där, utan sitter i möte. bravo! -.- träffade även sara där och jag tror att hon satt och pluggade. chris tyckte det var dagens händelse när jag berättade det :p

men imorgon blir det klart hur jag ska göra som med kursen. vi ska prata och planera (jag och hon anita) sen ska jag träffa studievägledare sten vid 1, så hoppas att hon har ringt innan dess!

nu är jag väldigt sockersugen, och chris sitter och svär och skriker i soffan åt nåt dumt spel på xboxet :p försöker få honom att släppa det så jag kan köpa karra istället :D
ska jobba lite mer på det nu! tjat är en bra taktik :D


Kommentarer
Postat av: jennsan

Haha ja ibland så kanske ;)

Btw, jag sitter och käkar gofis just nu. MOHAHA :D Ses i morgon!:)

2008-10-17 @ 21:12:05
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0