kors i taket ta i trä!

Jennie, måste säga att du har blivit väldigt bra på blodfronten nu! mycket imponerande, och sen att du har sån koll! det måste varit för att du inte är lika blond längre. (men du är fortfarande blond).

Sitter nu och väntar på att chris ska bli klar så vi kan åka! första dagen på hela veckan som vi jobbar ungefär samma tid, men han jobbar ungefär en timme mer än mig ;p
idag ska jag passa inne på demensen när de har personnalmöte på jobbet, sen ska jag och flera andra där gå på lyftutbildning =) mycket bra! man behöver faktiskt uppdatera sig ibland.. det är ju trots allt över ett år sedan som jag hade någon lyftutbildning, och det är säkert mycket som man har glömt :P
sen ska jag vara med de dementa gamlingarna hela kvällen :) tycker faktiskt att det är roligt att vara där inne.. många som tycker det är jobbigt osv, sen är vissa rädda för dem också.. men inte jag! :) jag är mooodig :D

nu ska jag kolla så jag har allt med mig, sen ska jag åka:D

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

PFF!! jag är steget smartare nu, jag vet ;)

Btw så har väl du alltid varit modig? Speciellt den gången då du grät på dagis för att tomten gav dig en kram....

2008-10-02 @ 12:27:54
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0