fredag

fredag. helgens början. ofta en bra dag för de flesta eftersom det betyder ledighet :p men jag ser fram emot helgen för att jag ska jobba :D bra med lön nanana! man måste ju arbeta för att klara sig i det här landet :p annars jävlar kommer lyxfällan och får en att skriva på en fullmakt och se till att man säljer allt man äger och har :p nej nåt sånt vill jag inte vara med om, så det får va! :p

fick precis veta ivf att jag inte fått jobbet på nattpatrullen som jag ansökte om i somras, men det gör inte så mycket :p

nu blire bingo!

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

HAHAH, men vadå. det är mysigt att pussas.... :(

2008-10-03 @ 14:48:34
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0