en till natt på jobbet

nu får jag lov att be så väldigt om ursäkt för min dåliga uppdatering. var väl ett tag sen nu kan jag räkna ut :p

har inte hänt speciellt mycket tycker jag.. mest legat och degat på soffan och inte gjort mycket alls, eftersom jag var långledig förra veckan (jobbade måndagnatt och sen söndagskväll)

I lördags var jag ivf nere i birsta och handlade lite :) tänkte kolla på lite nya kläder också, eftersom jag är less på de jag har, men kunde bara konstatera att de säljer bara kläder i stil med det jag redan har, så då blev jag less och köpte ett par svarta chinos som jag har på jobbet nu, sen köpte jag grejer hem till lägenheten istället =) Och nu har vi dessutom ett nytt vardagsrumsbord. vi fick det till slut =)

sitter ivf på jobbet nu och försöker fördriva tiden en aning innan det är dags att åka hem, men det är inte förrän om 6 timmar jag slutar, så jag får väl försöka sysselsätta mig när gamlingarna sover :p går ronder om ungefär en timme =)

nu ska jag sätta mig och se slutet av jordan rättsläkare, sen är det numbers, så nu blir det soffan med kaffe och karra mmh! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Men niiice :D Ska titta right away ^^

2008-10-15 @ 08:55:45
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: jennsan

Glöm inte att hämta staven :)

2008-10-15 @ 18:50:15
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0