ännu en helg är nu kommen!

fredagskväll och ikväll vart det jobb :) har kollat på min lönerapport jag skrivit för den här månaden, och det visar sig att jag inte är ledig en enda helg denna månad :p jobbar ifs söndagnatt nästa helg, så börjar inte förrän 9 på kvällen, men ändå :p fortfarande helgob :)

imorgon är det konsert med paraden, till minne av paradens skapare Arne Larsson som dog för några månader sen (kommer faktiskt inte ihåg riktigt när det var :S) så där har ni min lördagskväll :p sen jobbar jag igen på söndag 7-16 =)

men nu ska vi se på csi och greys :)

Kommentarer
Postat av: jennsan

HAHAH, det skulle han gjort även om han hade kommit ihåg det ;)

2008-10-18 @ 15:27:17
URL: http://mariannejennie.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur går det med tänderna? Har du fått rälsen?

2008-10-20 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0