hemma igen! :)

Nu har vi kommit hem och varit hemma ungefär en timme :) hade riktigt kul igårkväll på konserten faktiskt, vart ett jäkla drag när slipknot kom ut på scenen, men blev lite besviken på ena förbandet.. satt mest och undrade när de skulle kliva av, men det gjorde inte så mycket egentligen ;p de spelade bara ca 40 min :D

idag gick vi på stan nästan hela dagen :) träffade frida efter att hon slutat skolan också så gick och tog en fika, och det var mysigt :) satt på ett cafe på hötorget, och det var snorigt varmt där, men det gör inte så mycket =)

lyckades ivf komma hem med en ny vinterjacka =) hittade den typ 10 min efter att vi kommit fram och kommit in till solna :) mycket nöjd! sen att den var på rea med -800:- var ju inte så dumt det heller ;)

nu jennie har du din läsning och jag har ingen otur som hänger över mig längre :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att resan hem gick bra :)

2008-11-14 @ 08:09:01
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: jennsan

Jaaa men jag vill ha meeer!:)

2008-11-14 @ 08:59:16
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0