hehehe

läste precis jennies blogg och hon var visst mallig för hon skrivit mer än mig på sistonne, förstår inte varför? -.-
kan ju passa på att promota lite här också, bara för att jag är så snäll, att ni ska rösta på henne som härnösands lucia, genom att skicka ett sms som det står "lucia h 5" i och dra iväg det till 72006.
varsågod jennie, nu kanske du fick en röst till :D

ivf, idag har jag känt mig sjuk.. orkar inte bli sjuk och har definitivt inte tid till det heller. åker ju till stockholm på onsdag (var tänkt tisdag egentligen, men gjorde sista minuten ändringar). Så onsdagmorgon åker vi och kommer väl ner någon gång vid lunch.
Sen kan jag också upplysa om att jag kommer vara malin med brillorna framöver :p kommer dock inte ha dem jämt, mest bara när jag kör bil och tittar på tv och så ;p jäkla översynthet :p känns nästan så jag längtar tills de kommer nu, bara för att se hur stor skillnad det kommer bli ;p

men nu ska jag nog gå och lägga mig, har ju ingen anledning till att sitta uppe längre nu ;p har pluggat så långt jag kan, så nu blir det sängen och nattinatt :)

Kommentarer
Postat av: jennsan

Heheh, men allvarligt. Hur ofta händer det egentligen, Malin? Någon gång måste jag ju få vara duktig! ^^

2008-11-09 @ 12:51:57
URL: http://mariannejennie.blogg.se/
Postat av: mamsen

Å nu har du sagt fel sms-nummer till dom som vill rösta på jennie...72005, och ingenting annat!

2008-11-09 @ 21:34:24
Postat av: jennsan

HALLÅ! det stod ju 72006!!!!!!!!! lucia H 5 (jag är kandidat 5) och nummer 72006!!! :O

2008-11-09 @ 22:09:47
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0