fredag

ännu en vecka har gått, och den har faktiskt gått riktigt fort måste jag säga.. men veckorna går ju rätt fort när man jobbar natt ;p
igår var jag ivf och hämtade mina glasögon och de var mycket bra! har haft dumma drömmar om att jag inte sett något i dem och ändå varit tvungen att betala och att de inte kunde göra nåt åt det ;p men så var ju inte fallet, så hade inte behövt oroa mig ;p sen i måndags var jag dessutom och klippte mig, och när jag kom till mamma igår och posade som mitt nya jag så var det första hon sa: "du ser ut som marie lindberg!" (hon läraren som var med i melodifestivalen) så antar att jag ser ut som henne nu :p

igår var jag i birsta och handlade lite och fick faktiskt med mig lite saker hem =) köpte födelsedagspresent till malin som fyller år på måndag, sen köpte jag en väska, lite glasburkar och ljus och lite smått och gott =)
nu ska jag kolla vidare på project runway, sen är det ny säsong av top model som gäller =)

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaa, du måste lägga upp ett kort så jag får se!! :)

2008-11-22 @ 12:53:08
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0