Vad är väl en bal på slottet (stadshuset i sundsvall)

mot för att sitta hemma i soffan med lite värme och marioljudet från -94? :) nej, skämt åtsido :p alla var jättefina, synd bara att alla kom dit typ 2timmar innan och redan hade gått in nästan när vi kom :p men hann få mig några kort ivf innan de försvann, så jag är nöjd :)

Innan vi åkte ner till sundsvall åkte vi och hälsade på mamma och pelle som höll på att bära in massa möbler i huset :) de ska nämligen sova första natten där inatt, så det var kul :) känns lite bättre nu när man sett hur det ser ut med möbler där nere, innan har det ju bara varit tomma rum, eller ja.. möbeltomma rum utan någon typ av ordning :p bara massa snickarsaker överallt :p
sen när vi varit där en stund åkte vi först ner till birsta, kollade på silvan efter barstolar som mamma och pelle ville ha, men tyvärr så var de bästa vi hittade i utgående sortiment och endast 2 stolar fanns kvar (de behövde 3). men de skulle åka ner själva och kolla och provsitta, men nu vet de ivf vad som finns :) Sen efter att ha kikat lite där gick vi in en snabbis på ikea, köpte lite småplock, sen in på birsta city och kikade lite, jag fick med mig ett hårmousse (som jag behöver nu för att mina nya lockar ska hålla sig).
Efter en lång gåtur åkte vi över på Jade Garden och åt thaimat :) väldigt gott måste jag säga :) blev även efterrätt, friterade bananer med glass!
När vi ätit upp åkte vi sen ner till själva stan och kollade när alla gick in i stadshuset (och vi själva höll på att frysa av varenda lem på hela kroppen). Sen blev det dags för hemfärd, och det var väldigt skönt att sätta sig i en varm bil med sätesvärme kan jag ju påpeka :)

nu ska jag väl vara social och titta när chris spelar :D

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men sweet ;) Jaha, vad roligt =) Säkert roligare att jobba så än att vara fast på ett ställe skulle jag tro? :p Förresten, om du har mycket i skolan sista veckan och behöver hjälp med drillen så ställer jag alltid upp ;) Har du mycket nu i veckan? Vi må ju ses nåt! :D:D
PUSS :D

2008-05-18 @ 13:09:18
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0