tyck synd om mig! :(

Jag är sjuk, tyck synd om mig. Jag känner hur ynklig och gnällig jag blir när jag blir sjuk ;p dessutom har chris märkt av det också :p
varit hemma och bara tagit det lugnt nu hela dagen. var ner på komvux och lämnade in min anmälan till hösten också. 400 poäng ska jag läsa in :p men på distans, så det kommer förhoppningsvis gå bra =)

nu sitter jag bara i soffan och degar, chris jobbar, så har inte så mycket att hitta på. har just kollat på du är vad du äter med sofia wistam, och blir nästan rädd för att äta värktabletter då när man ser hur många hon tog.

nej, nu ska jag lägga mig och ta det lugnt igen ;p

Kommentarer
Postat av: Frippi

Jamen dåså :p Men fy att du gått och blivit sjuk din lilla lus :s Men det låter ju grejt! ;D Än så länge vet jag bara att jag ska bort på kalas på torsdag kväll så vi får snakkes ;)

2008-05-20 @ 07:03:18
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0