torsdagstankar

nu sitter jag här och myser i soffan och kollar på "du är vad du äter". dock så känns inte pizzakartongerna som står kvar på bordet sedan en liten stund tillbaka. och nu är det dessutom 2 tjejer som proppar i sig pizza flera gånger i veckan ;p haha, känns bra nu! ;)

idag har jag ivf permanentat håret på skolan. åkte ner som vanligt på morgonen, men visade sig att jag inte behövde vara där förrän typ 12, så satt på skolan och degade i 3 timmar ;p men nu är jag lockig och fin i håret ivf =) kul med liten förändring för en gångs skull :) och färgen höll sig bättre än vad jag trodde också :)

men nu ska jag ägna mig åt nåt annat ;p imorgon ska jag dessutom vara på min första introdag till sommarjobbet =) blir kvällsjobb, 16.30-21.30 imorgon! ska bli kul att prova på nåt nytt nu :)

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men lockigt? :D In med en bild vafan! :D Och vart ska du sommarjobba din lilla lus? :p

2008-05-16 @ 00:01:12
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0