torsdag

ännu en lugn dag på skolan måste jag säga. märktes att det var fest igår, för nästan alla i klassen var jättebakis och var allmänt sega. är glad att jag stannade hemma idag, för det var ju trots allt studentfoto idag. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med fotona idag, men fick stå längst ut på kanten tyvärr. jäkla klackar. men det blir nog bra ändå. sen efter fotograferingen gick vi ner till klassrummet i hopp om att vi skulle träna till dansen, men det fanns visst ingen dans att träna på, utan de berättade mer om ideerna de hade, sen åkte vi hem och skulle tänka ut lite steg tills sista veckan när vi ska träna mer..


ja, finns tyvärr inget mer att skriva nu. är ledig imorgon, och nästan hela nästa vecka också (måndag 10.00 datorinlämning). imorgon tror jag att jag ska trippa ner på stan :p ska kolla på nåt rosa jag kan ha till studenten. det är ju trots allt vår programfärg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0