torsdag igen!

Nu har jag flyttat min blogg också, nu måste jag bara komma ihåg vart jag ska logga in nu :p

ivf, lillan har varit hos vetrinären nu på förmiddagen, och nu ligger hon här på golvet inbäddad med en handduk på en filt :) sen är hon registrerad nu också, så hon är alldeles grön i hela örat :) snart vaknar hon nog och börjar vingla också:)

tyvärr så har inte min förkylning lagt sig riktigt än, så måste nog sjukanmäla mig från min introdag imorgon.. inte så kul att komma där med rosselhosta och hosta på gamlingarna :p

men nu ska jag köpa balbiljett, tjena!

Kommentarer
Postat av: Frippi

Jahaa, spännande :p Hoppas du inte missar det nudå när du är iväg och köper biljett ;)

Hrm, nej det förstår jag.. Men samtidigt är rosselhosta bra för det innebär väl att förkylningen håller på att släppa? ^^

2008-05-22 @ 12:12:50
Postat av: Frippi

Men din lilla sopa :p Nee, det förstår jag.. Skulle inte heller vilja ha kattkräks på mig :p Usch, Fanny och Linn lurade med mig till Birsta och självklart fick jag upp mitt shoppingsug.. :s Bleee :p

2008-05-22 @ 15:57:38
Postat av: Anonym

Vart loggar man in när bloggen har flyttats????? help me :D

2008-05-23 @ 12:55:27
Postat av: Anonym

snälla kan du vara lite rar och hjälpa mig? :D

2008-05-24 @ 16:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0