tacktacktack!!!

Åh, känns så klart att allt ordnade sig trots allt! igår var det påväg att vi elever från skolan inte skulle få göra gesällen för det var tydligen en domare för lite och hon som bestämde i distriktet tänkte först inte göra nåt åt det, men vi lyckades vända det, och nu blir det som planerat i helgen! känns så himla skönt! :)

Idag har jag först gjort en inläggning på Maria, och blev ganska nöjd med den, lite småfix och den kommer sitta som en smäck på lördag :) har dessutom fixat så jag har skjuts hem från sundsvall på lördag okså :) ska ringa mormor och morfar snart och kolla om de båda kan komma ner på skolan imorgon.. skulle vara bra om jag kan klippa mormor innan jag ska permanenta eftersom jag inte får göra det efter när jag är där. sen behöver jag träna på att föna vågor på morfar en sista gång också innan den stora dagen :)

och snart har jag min tandställning också! ska till tandläkaren om ett par veckor och göra den där avgjutningen med det där lila gegget, sen förhoppningsvis får jag den innan året är slut så jag slipper betala för det ;p

nu ska jag ta upp kycklingen ur frysen! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0