sysselsätt mig?

har just kollat på 1½ timmes dh. slutet var det märkligaste någonsin, så jag hoppas att det inte tar allt för lång tid nu innan nästa kommer.. men känns som de ska ta sommaruppehåll nu, which sucks. ligger ivf i soffan nu och nyser och snorar om vartannat. tror jag blir hemma från skolan imorgon också.. bara för att inte smitta ner någon såhär tidigt innan alla studentaktiviteter nästa vecka.. men jag hade gärna åkt ner imorgon.. vi ska nämligen göra klart våra gipsmasker då som vi började med förra veckan. men tror inte att den blir så fin med massa nysslem överallt, så är nog lika bra att jag stannar hemma imorgon också.

och det märks att lillan är rastlös nu.. hon springer och hoppar och klättrar på det mesta (inklusive soffan som hon egentligen inte får vara på eftersom den blir hur hårig som helst).

jag ska ringa mamma och kolla om hon kan komma bort med hostmedicinen hon lånade av mig för en månad sen. jag behöver ha den. nu.

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men damn, du blir ju knappt nå bättre stackare :s Jamen det ska nog funka :) Lördag då kanske? Fika oså om det är fint väder, kanske en prommis sen ska jag BASKIMEJ se din lya ;)

2008-05-20 @ 21:10:06
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0